LF vs Norrköping after the game

Sämst match. Riktigt dålig. LF var inte ens intresserad under den första quartern. Slarv,slarv, slarv. Det blev förlust och min tippning gick inte allt för bra. Jag tippade 89-84 till LF.Det slutade med att Norrköping vann med 83-69. En sak som gjorde mig lite arg var att jag fick slut batteri i kameran. Var på väg att sätta in ett nytt och fulladdat batteri men det gick inte, fick inte ut det som satt inne i kameran. Galet, försökte och pilla ut det men det var omöjligt. Så jag kunde bara fota halva matchen. Surt, men sånt händer. Här kommer några få bilder. Inte riktigt nöjd med min egna insats, men så är det ibland.

Kommentera

